Minggu, 31 Oktober 2010

TULUS


By : Radja

Kekasih aku tak mengerti
Apa yang ada di dalam hatimu
Kau diam kau tersenyum padaku, disaat aku salah

Jangan pernah dustai hati
Bila memang sudah tak cinta lagi
Percuma bila terus bersama, pastikan terpisah

Tuluskah hatimu mencintai aku
Bila aku pernah menyakiti hatimu
Maafkan aku lupakanlah aku bila itu maumu
Tuluskah hatimu mencintai aku
Bila aku pernah melakukan salah
Maafkan aku lupakanlah aku
Namun jangan tinggalkan….cintaku
(musik)……….
Jangan pernah dustai hati
Bila memang sudah tak cinta lagi
Percuma bila terus bersama, pastikan terpisah…wow…
                                                                                            (musik)……….
Tuluskah hatimu mencintai aku
Bila aku pernah menyakiti hatimu
Maafkan aku lupakanlah aku bila itu maumu
Tuluskah hatimu mencintai aku
Bila aku pernah melakukan salah
Maafkan aku lupakanlah aku
Namun jangan tinggalkan………….cintaku…wow…
                                                                                       (musik)……….
Tuluskah hatimu mencintai aku

Tidak ada komentar:

Posting Komentar